Garanciális feltételek
Garanciális Feltételek
Társaságunk kiemelt hangsúlyt helyez termékeink minőségének biztosítására, azonban amennyiben mégis meghibásodás fordulna elő, akkor az alábbi garanciális feltételek biztosítása mellett tudunk eljárni az Önök érdekeinek érvényesítésére:
Garanciális feltételeinket az idevonatkozó és hatályos 151/2003.(IX.22,) Kormányrendelet szerint alakítottuk ki.
Általános feltételek :
- Garanciát vagy jótállási igényt számlával lehet érvényesíteni, a termék beszerzési
dokumentumainak bemutatása mellett. - A garanciális javításra behozott terméket eredeti kivitelében, tartozékaival együtt áll
módunkban átvenni, a hibabejelentő lap előzetes megküldését követően. - A termék azonosítójának sértetlennek és sérülésmentesnek kell lennie.
- A termék valamennyi csatlakozójának eredeti állapotban kell lennie.
- A termékre a vásárlás napjától számított törvényi idejű garanciát vállalunk, ettől társaságunk a kiadványaiban feltüntetett módon eltérhet (kizárólag a fogyasztó javára).
Nem Garanciális okok :
- A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra.
- A garancia nem vonatkozik a rongálásból és más külső behatásból eredő meghibásodásokra.
- Jelentéktelen hibának minősül és nem garanciális esemény az észlelt elváltozás, ha a termék használati értékét jelentősen nem csökkenti, használhatóságát nem befolyásolja.
Garanciavesztés okai :
- Termék eredeti csatlakozóinak eltávolítása, toldása, bárminemű mechanikai beavatkozás azokba.
- Egyértelműen azonosítható külső mechanikai beavatkozás a termék bármely részébe, vágás, szúrás, ütés jól látható azonosítása.
- Időjárás, elemi kár által okozott mechanikai sérülés.
- Túlfeszültség miatt keletkezett meghibásodás.
- Állatok által okozott meghibásodás.
- Szándékos rongálás, emberi beavatkozás.
- Illetéktelen és/vagy szakszerűtlen javítás, szerelési próbálkozásra utaló nyomok és sérülések azonosíthatóak.
Egyéb feltételek :
Amennyiben nem egyértelmű a hiba és sérülés azonosíthatósága, akkor társaságunk az átvett terméket vizsgálatnak veti alá, melyet követően szakvélemény alapján dönt a garancia biztosításáról vagy elutasításáról.
A vizsgálat időtartama : max. 90 nap.
A jótállás a Ptk.248.§ (1) bekezdése szerint nem érinti a jogosultnak a törvényből eredő jogait.
GLANSYA FÉNYSZERVIZ
3200 Gyöngyös
Karácsondi köz 2/A.
Iroda, ajánlatkérés:
+36 30 740 1788
Műhely, telephely:
+36 70 357 0660
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetősége:
1052 Budapest
Városház u. 7.
+36 30 96 34767
Szakértőink egy telefonra vannak Öntől.
Bármilyen kérdése is legyen a témában, megválaszoljuk.
Ha foglalt a vonal, visszahívjuk.
Örömmel visszahívjuk.
Adja meg telefonszámát és 48 órán belül visszahívjuk.