Garanciális feltételek

Garanciális Feltételek

Társaságunk kiemelt hangsúlyt helyez termékeink minőségének biztosítására, azonban amennyiben mégis meghibásodás fordulna elő, akkor az alábbi garanciális feltételek biztosítása mellett tudunk eljárni az Önök érdekeinek érvényesítésére:

Garanciális feltételeinket az idevonatkozó és hatályos 151/2003.(IX.22,) Kormányrendelet szerint alakítottuk ki.

Általános feltételek :

  1. Garanciát vagy jótállási igényt számlával lehet érvényesíteni, a termék beszerzési
    dokumentumainak bemutatása mellett.
  2. A garanciális javításra behozott terméket eredeti kivitelében, tartozékaival együtt áll
    módunkban átvenni, a hibabejelentő lap előzetes megküldését követően.
  3. A termék azonosítójának sértetlennek és sérülésmentesnek kell lennie.
  4. A termék valamennyi csatlakozójának eredeti állapotban kell lennie.
  5. A termékre a vásárlás napjától számított törvényi idejű garanciát vállalunk, ettől társaságunk a kiadványaiban feltüntetett módon eltérhet (kizárólag a fogyasztó javára).

Nem Garanciális okok :

  1. A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra.
  2. A garancia nem vonatkozik a rongálásból és más külső behatásból eredő meghibásodásokra.
  3. Jelentéktelen hibának minősül és nem garanciális esemény az észlelt elváltozás, ha a termék használati értékét jelentősen nem csökkenti, használhatóságát nem befolyásolja.

Garanciavesztés okai :

  1. Termék eredeti csatlakozóinak eltávolítása, toldása, bárminemű mechanikai beavatkozás azokba.
  2. Egyértelműen azonosítható külső mechanikai beavatkozás a termék bármely részébe, vágás, szúrás, ütés jól látható azonosítása.
  3. Időjárás, elemi kár által okozott mechanikai sérülés.
  4. Túlfeszültség miatt keletkezett meghibásodás.
  5. Állatok által okozott meghibásodás.
  6. Szándékos rongálás, emberi beavatkozás.
  7. Illetéktelen és/vagy szakszerűtlen javítás, szerelési próbálkozásra utaló nyomok és sérülések azonosíthatóak.

Egyéb feltételek :

Amennyiben nem egyértelmű a hiba és sérülés azonosíthatósága, akkor társaságunk az átvett terméket vizsgálatnak veti alá, melyet követően szakvélemény alapján dönt a garancia biztosításáról vagy elutasításáról.

A vizsgálat időtartama : max. 90 nap.

A jótállás a Ptk.248.§ (1) bekezdése szerint nem érinti a jogosultnak a törvényből eredő jogait.

 

GLANSYA FÉNYSZERVIZ

3200 Gyöngyös
Karácsondi köz 2/A.

Iroda, ajánlatkérés:

+36 30 740 1788

Műhely, telephely:

+36 70 357 0660

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetősége: 

1052 Budapest

Városház u. 7.
+36 30 96 34767

 



Lead Source
Lead Status
Kapcsolatba szeretne velünk kerülni? Az Ön által megadott elérhetőségen 48 órán belül jelentkezünk!
Email:
Telefon:

Szakértőink egy telefonra vannak Öntől.

Bármilyen kérdése is legyen a témában, megválaszoljuk.
Ha foglalt a vonal, visszahívjuk.

Örömmel visszahívjuk.

Adja meg telefonszámát és 48 órán belül visszahívjuk.



Lead Source
Lead Status